Den normale leveringstid er op til 3 arbejdsdage. I højsæsonen, ferier og særlige omstændigheder kan leveringstiden være lidt længere end normalt.
Vi sender alle ordrer i samarbejde med Postnord. Vi påtager os ikke økonomisk ansvar for eventuelle forsinkelser på grund af fragtfirmaet.
Opdager du skader på pakken, skal du straks melde dette til postkontoret eller en anden transportør og lave en skadesanmeldelse. Afhent ikke en beskadiget pakke! Opdager du ikke skaden, før du åbner pakken, og skaden kan tilskrives postens eller transportfirmaets håndtering, skal du kontakte dem og lave en skadesanmeldelse. Hvis en eventuel tvist med posten eller transportfirmaet ikke kan løses, kan du kontakte os. Hvis du har bestilt og ikke afhenter din forsendelse, inden den returneres til os, refunderer vi dig for vareomkostningerne, men debiterer dig for fragtomkostningerne i forbindelse med tilbagebetalingen.
Vi følger loven om fjernsalg i henhold til Forbrugerombudsmandens anbefalinger. I henhold til fjernsalgsloven har du ret til at returnere bestilte fejlfrie varer uden at angive nogen grund. Meddelelse herom skal gives så hurtigt som muligt, dog senest fjorten (14) dage efter modtagelsen af varen (gælder ikke ved specialbestilte varer). Der er altid garanti på de produkter, du køber (1 år). Hvis man kan påvise, at der er fabrikationsfejl på produktet, får man altid nye dele, dog gælder garantien ikke ved slidskader. Du betaler selv for returforsendelsen. Hvis du har foretaget betalingen via Klarna, er det dem, der håndterer tilbagebetalingen ved returnering/fortrydelse.
Klarna Checkout
Efter identifikation og risikovurdering viser Klarna Checkout de betalingsmuligheder, der kan tilbydes dig. Uanset hvilken betalingsmulighed du vælger, er det Klarna eller en af Klarnas samarbejdspartnere, der håndterer betalingstransaktionen, mens selve købet af varen eller tjenesten foretages direkte af butikken. Produkt- eller tjenestespecifikke spørgsmål skal derfor rettes direkte til butikken.
Aktuelle betalingsmuligheder, der for øjeblikket kan tilbydes via Klarna Checkout, er faktura, kreditkonto, kortbetaling eller direkte betaling via bank. Faktura er standard betalingsmulighed.
Klarna Faktura
Når du betaler via Klarna faktura, handler du sikkert og nemt. Du behøver aldrig oplyse dine kortoplysninger og betaler altid, efter at du har modtaget dine varer.
Hvis betalingen udebliver, påløber et påmindelsesgebyr på 50,00 kr. samt morarente på 26,00 %. Ved købstidspunktet foretages en kreditvurdering, som i visse tilfælde indebærer, at der foretages en kreditoplysning. Derefter modtager du en kopi af kreditoplysningen pr. post. Personoplysninger behandles i overensstemmelse med gældende lovgivning. Klarna behandler personoplysninger med henblik på at udføre kundeanalyse, identifikation, kreditkontrol og markedsføring. Personnummer bruges som kundenummer af hensyn til kundehåndtering.
*Gælder ikke for alle varer og tjenester, f.eks. flyrejser, arrangementer og specialfremstillede varer.
Klarna Konto
Betalingsmulighed for dig, der selv vil vælge, hvor meget du betaler hver måned. Men Klarna konto er mere end det. Udover at du altid får varerne, før du betaler, samler du alle dine køb på en konto. Dette gælder også, selvom du har handlet i flere forskellige butikker via Klarna konto. Det betyder en enkelt faktura, uanset antallet af køb.
Ved et køb på 10.000 kr. med Klarna Konto basisvilkår er oprettelsesafgiften 0 kr. Den gældende årsrente er 19,90 %, hvilket svarer til en effektiv rente på 29,22 %. Kreditkøbsprisen er 11.458 kr. Antallet af delbetalinger er 12, og hvert delbeløb er 955 kr. Eksemplet forudsætter, at afbetalingen sker inden for et år.
Ved købstidspunktet foretages en kreditvurdering, som i visse tilfælde indebærer, at der foretages en kreditoplysning. Du vil derefter modtage en kopi af kreditoplysningen pr. post.
Læs mere: Almindelige vilkår
Læs mere: Standardiseret europæisk forbrugerkreditinformation
Dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med gældende bestemmelser i persondataloven (PUL).
Det mobiltelefonnummer, du angiver i kassen, kan blive brugt til SMS-advisering af levering eller anden kommunikation vedrørende din ordre. Afhængigt af dit valg om, hvordan vi kan bruge dine oplysninger, når du placerer en ordre, kan vi sende tilbud og anden information til dit telefonnummer. Vi videregiver aldrig dit telefonnummer eller sender spam, reklame og information, der ikke vedrører denne butik eller på nogen måde ejes af det ansvarlige selskab.
Eventuelle tvister løses først og fremmest i diskussion med vores kundeservice. Vi følger Forbrugerklagenævnets anbefalinger og henviser i øvrigt til Den Europæiske Unions online tvistløsningsværktøj: http://ec.europa.eu/consumers/odr/